Books

Books

[LIVE] Coronavirus Pandemic: Real Time Counter, World Map, News

16 December 2016

Kisah Aleppo Dan Negara-Negara Dilanda Kesengsaraan Perang Afganistan, Iraq dan Libya



Kita berasa sedih dengan penderitaan yang ditanggung penduduk Aleppo yang saban waktu dibom sejak tahun 2011. Namun begitu kita juga...


Tidak boleh melupakan rakyat di Iraq, Afganistan dan Libya yang hancur musnah kehidupan mereka akibat dibedil dan dihilangkan kehidupan mereka oleh askar-askar Amerika Syarikat dan NATO. Dengan hanya alasan mahu menjatuhkan pemimpin yang dikatakan zalim, negara-negara tersebut dijarah. Namun hakikatnya rakyat jelata yang menerima padahnya.

Kepada rakyat Palestin yang telah mengalami perit kezaliman sejak tahun 1948, apabila terhasilnya Rancangan Pemecahan Bahagian PBB 1947 yang dibahagikan kepada "negara Yahudi".

Kenapa semua ini disenyapkan dari pandangan umum? ... Kerana mainstream media (MSM) / media massa utama dunia dikuasai oleh  The "Big Six" yang mengawal sumber maklumat dan berita dunia. Mereka ini berusaha agar projek “Greater Israel” dapat dijalankan dengan jayanya. ... Setelah semua penentang Israel ini dapat dijatuhkan, maka Israel dapat berkembang dan diperbesarkan hampir seleuruh Tanah Arab. http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815 

Walau bagaimanapun sebagai seorang muslim setidak-tidaknya pada hari Jumaat ini kita berdoa kepada Illahi memohon perlindungan dan kekuatan kepada mangsa-mangsa perang yang tidak berdosa ini.

 Aamiin ya rabbal 'alamin.

1 comment:

Rahmat said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 887 4351 35870